Pages

Sunday, May 10, 2009

Feliz Dia de las Madres/Happy Mother's Day

Felíz dia de las madres para todas. Espero que pasen un día muy especial. Yo me desperté con el regalo de mi hijo a un lado de mi cama junto a un plato con yogurt y fresas, además de un bebé gritando en la cuna, un abrazo de mi esposo y un cincoañero saltando encima de mí. ¿Qué mas puedo pedir de la vida?

Me reconforta pensar que no estoy sola en esta travesía. Todas ustedes sienten el mismo amor, alegrías y retos que el ser madre nos brinda. Así que salud por todas ustedes increibles mujeres, forjadoras de la juventud del mañana y participantes activas de hoy.

ENGLISH
Happy Mother's Day to you all!  I hope you got to enjoy a special day. I woke up with my preschooler's gift next to my bed and a bowl of yogurt with strawberries, plus a screaming baby in the crib, a hug from my husband, and my 5 year old jumping on the bed next to me, what else could I ask for?

It's comforting to me to know that I'm not alone on this motherhood road, that, with any luck, we all experience the same amazing love, joys, and challenges.  Cheers to all of you incredible women who are raising our future while joyfully creating our today.

No comments:

Post a Comment